Room Makeover!

Hello! 


Före veckan hade vi fullt upp med tjejernas rum. Vi tyckte att det va alldelse för mörkt och Alyssa vägrade sova i våningssängen. Jag la ut sängen på blocket och redan efter 10 min så fick jag 9-10 mail och flera samtal. Jag ville bara bli av med den så jag la ut det väldigt billigt. Efter en kvart så fick jag en köpare från Strängnäs 😉

Helgen innan åkte vi till Jysk och hittade 2 90 sängar för halva priset. Det va nämligen Rea på flera sängar den helgen. Vi passade på att köpa de men kunde bara hämtas i lördags efter jag blev av med våningssängen. Vi passade på att måla hela rummet Stockholms vit medans rummet va tomt. Vilken skillnad! 😲 Det vart omedelbart ljust och fräscht. Tjejerna är jättenjöda med 😇🌸🌷☀️💗  // mission accompished för oss föräldrar 😉

Kommentera här: