Wörk Wörk Wörk 😩💻💵

Godmorgon! 🌷


Hoppas att ni må bra! Nu är det sista vecka kvar innan industri semestern sätter igång på Scania. Det märks att folk är slitna och dra ur sig sista energin. Det har varit MYCKET på jobbet de senaste veckorna. Vi har delat upp grupperna och bytt avdelning. Jag är en av de som nu tillhör boxgruppen. Vi kör ut små artiklar till linen samt beställer nya artiklar Bl.a. Det är ff oklart med hur vår grupp kommer arbeta och vad vi får för nya uppgifter osv. Men eftersom allt är nytt så har det varit strulig med beställningar. Det är viktigt att vi levererar artiklar i tid till linen så det inte blir Stop. Det kostar sjukt mycket pengar för Scania om linen stanna. I tordags stannade linen i 50 min vilket innebär att Scania går back flera miljoner. Men vi jobbade övertid i torsdags och nu på tisdag jobbar vi övertid med. Fr. 07-19, 12 timmar liksom. Man är helt slut när vi kör så många timmar. Men alla betällde lastbilar ska vara klar innan fredag. De är noga med att kunder ska få sina lastbilar i tid. 👌🏾
För övrigt så går det framåt för mig! Jag får lära mig nya positioner kontinuerligt och är lättlärd. Jag trivs! Men det ska bli SÅ skönt med ledighet snart. Som jag längtar! 🦋🌻☀️💦🏝

Kommentera här: