Vacation-time 2017 ☀️

Gomorron ✨

Hoppas att ni alla mår bra där ute! Det är fjärde semester dagen och vi har hunnit med en hel del. 
Jag kände mig väldigt stressade de första dagarna. Jag hade svårt att varva ner eftersom jag är på tårna från att jag vakna till att huvudet nå kudden på kvällen men att inte kunna ha något på schema så kändes det jobbigt för mig 😔 Jag är så van att det händer saker hela tiden. Jag gick på en yoga pass i tisdags och omedelbart så kände jag mig lite mer avslappade. Det va skönt. 

Vi roa barnen med utflykter, parkhäng och promenader. Det har inte varit riktig badväder än. Vi va på stranden häromdagen med vänder fort tillbaka då det blev jättekallt när solen gick ner och det började blåsa. 

Vi bokade biljetter till Barcelona och åker om 13 dagar. Vi får nog vänta med att bada när vi kommer till en varmare klimat. Ska bli skönt att byta miljö också. Jag är jättenyfiken på vad Barcelona har att erbjuda oss. Barnen längtar så bara den! 
Hursomhelst så njuter jag av att inte kliva upp 5 på morgonen och lägger sig senare än vanligt 😊 

Nää nu ska jag väl gå upp. Kanske sticka iväg till badhuset eller nåt! Får se vad vi hitta på idag. //kram 😉


Kommentera här: