Summer weekends!

Hello!

Söndag och jag är klarvaken från 06.30. Familjen sover så jag njuter av lugnet. Helgerna har varit ganska lugnar hos oss, vilket är ovanligt. Vi som brukar alltid hitta på äventyrer spontant. Men jag har inte haft ork. Man vill ju bara sova bort helgerna ibland men jag har 2 små liv som ska underhållas. Vi har varit på promenader, ätit gott, lekt i lekparker och på gården med massvis av härliga ungar! I fredags kom en vän får Norge och ville ses. Så vi kom hem från jobb/fritids, duschade och begav oss till Park hotel. Vi drack öl och pratade om allt som har hänt i vårt liv de senaste åren. Riktigt kul att återförenas och se hur bra det går för Emmha. Jag är jätteglad för hennes skull. Vi åt på fullhouse innan vi åkte hem. 
Igår åkte Rolle och sin kusin på fotboll Hammarby-Örebro. Hammarby vann med 3-1 så Rolle blev glad ☺️ 
Jag och tjejerna stack iväg för att titta på Dumma mej 3. Vi åt på pizza-hut innan. Tjejerna åt sig mäta och fick glass efteråt. Hur njöda som helst ☺️✨✔️ De skrattade så mycket under filmen också. Den va bra 👌🏾 
Idag tänkte vi åka till Åkersberga för att hälsa på Louise som fyllde 20 år i fredags. Hon börjar bli så vuxen, svårt att ta i när man ser fortfarande henne som ett barn 🌟

Nää, Ska upp och fixa frukost innan resten av familjen vakna. Kram och trevlig söndag på er 🌷😘

Kommentarer:

1 Anonym:

Det var så kul att ses 😘 Nästa gång får ni komma hit! 😃

Kommentera här: