Family-fun moments

I onsdags hämtade jag min syster från Kungsängen och hon har varit hos oss sen dess. Vi åker och lämna henne idag. Barnen har haft jättekul med sin moster, speciellt Audrina. 

Vi har snabbt kommit in i att har långa sovmorgonar och sena kvällar. Det är verkligen hur skönt som helst att dra sig i sängen länge! Rolle jobbar denna vecka och sen är han ledig 2 veckor med oss. Det ska bli skönt att hela familjen är lediga tillsammans.  
Jag och barnen har haft riktigt mysiga stunder och umgåtts förfullt vilket jag älskar. Alyssa är en ripper. Hon är verkligen clownen i familjen. Hon får oss att skratta jämt med sina kommentarer och allt. Vi bowlade häromdagen. Tjejerna hade skoj och jag vann till slut ✌🏾

Jag va iväg och tränade några kvällar med Bl.a functional toning, core och lite egen träning på gymmet. Jag gick tillbaka till Actic dels för att jag trivs bättre och det är större utbud på klasser och så. Skitkul att komma igång efter några månaders uppehåll. Jag tränade lite då O då under 4 månaderstid men har liksom inte haft ork att fortsätta kontinuerligt. Efter semestern ska jag gå all in igen tänkte jag. 
I september ska jag börja lära mig ett nytt språk också. Nånting jag velat länge. Nu när jag har tid så sökte jag och kom in på Spanska del 1. Både jag och Audrina är helt inne på att lära oss Spanska. Vi kan räkna och kan de basics i språket med jag vill ju lära mig lite grammatik så man kan kanske prata språket också. Jag börjar den 26 september, 1 gång i veckan i 12 veckor. Ska bli jätteroligt faktiskt. 

Kommentera här: