London 🇬🇧🙌🏾❤

Godkväll vänner! 


Tänkte bildbombar er och anteckna lite om vår fantastiskt resa till London, min och min bästa vän's Emma! 
Vi har gjort så otroligt mycket på den korta tiden vi va där. Jag tror jag gått ner nån kilo efter all promenerande 😳 London är stort och när det finns 2 ivriga tjejer som vill se allt så satt vi inte en enda minut. Vi åkte tunnelbanan, gått i nästan alla butiker (och med alla butiker menar jag flera gator med massiv av olika affärer) sinnesjukt mycket! Vi åkte dubbeldäckare, ätit gudomligt god mat, druckit pint och mest av allt har vi skrattat. Skrattat SÅÅ mycket och haft en helt galet roligt tid tillsammans. Som bara bääästa vänner ha! ❤ 

London är jättefint och deras byggnader är värt att se med era egna ögon! Sjukt vackert! Människorna är väldigt trevliga med och är villiga att hjälpa med vad som.. Den är lätt en av de mysigaste stor städer jag sett. 🌷🍾🦋 

Kommentarer:

1 mammatillmirakel.blogg.se:

Åker själv dit i juli. Älskar den staden ♡

Svar: Åh va härligt. Jag kommer nog definitivt åka tillbaks ☺️
Nicolene Reuben

Kommentera här: